מבצעים מטורפים לרגל השקת האתר החדש  | משלוחים חינם 

יהלומים שחורים

תוכן עניינים

תגידו שלום ליהלום הכי קשוח בעיר !

היהלום השחור- היהלום הקשה ביותר שקיים בשוק. אבן החן הייחודית הזו היא בחירה מרשימה לתכשיטים, שכן הקשיות שלה אומרת שהיא תישאר יפה לכל החיים. עם צבעה העמוק והכהה והברק יוצא הדופן, היא תגרום לכל תכשיט להיראות יוקרתי, חזק ובועט!

באמצעות יופיו הנדיר ועמידותו לאורך זמן של היהלום השחור, הוא יהפוך במהירות לחלק אהוב מהאוסף שלך. אבן החן הייחודית הזו תיתן ביטוי לסגנון הנועז שלך!

למה יהלום שחור זול יותר מיהלום לבן ?

העלות של יהלום נקבעת על פי איכותו, גודלו, צורתו וצבעו. יהלומים שחורים הופכים פופולריים יותר ויותר בשל המראה הייחודי שלהם ומחירם הסביר. יהלומים שחורים בדרך כלל זולים יותר מיהלומים לבנים מכיוון שהם פחות נדירים ויש להם יותר תכלילים. בנוסף, הם אינם דורשים ליטוש או חיתוך כמו יהלומים לבנים, מה שגם תורם לעלות הנמוכה שלהם.

האם יהלום שחור פחות איכותי מיהלום לבן ?

כשמדובר ביהלומים, הצבע הפופולרי ביותר הוא לבן. אבל מה לגבי יהלומים שחורים?

האם הם פחות טובים מיהלומים לבנים? התשובה לא כל כך פשוטה. בעוד שיהלומים לבנים הם הבחירה המסורתית עבור טבעות אירוסין ותכשיטים אחרים, יהלומים שחורים זוכים להערצה כחלופה ייחודית. יש להם אלגנטיות ויופי משלהם שלא ניתן למצוא בשום סוג אחר של יהלומים. לכן, כשזה מגיע לבחירה בין יהלום שחור ליהלום לבן, זה באמת תלוי בהעדפה אישית.

על מה אני צריך להסתכל כאשר אני קונה יהלומים שחורים?

זה כלל ידוע ומוכר כי תכשיטים הם ידידיה הטובים ביותר של האישה. אך שימו לב, בת הזוג שלכם לא תאהב כל תכשיט ולכן אתם צריכים לבחור תכשיט מיוחד שיהיה אהוב על ידי בת הזוג שלכם ואשר היא תהנה ממנו ותעריך אותו. אז מהו התכשיט המושלם? יותר ויותר נשים בוחרות לקנות יהלומים שחורים ולכן מתנה של יהלום שחור היא מושלמת לבת הזוג שלכם.

כמובן, שאם אתם מחליטים לקנות יהלום שחור אתם צריכים לבחון לעומק את טיב היהלום, את הניקיון שלו, את איכותו ואת רמת הגימור שלו. כמובן שככל שהיהלום יהיה יותר טוב, הוא יהיה יותר יקר. אך יהלום שחור זה משהו שפשוט שווה לקנות!

כיצד אבטיח כי אקנה יהלומים שחורים טבעיים מעולים?

נאמר כי אתם מחליטים לקנות יהלומים שחורים טבעיים ואתם רוצים להיות בטוחים כי הם מעולים, איך תבטיחו זאת? אם כן, הדרך הטובה ביותר לקנות יהלום מעולה היא לראות מי מוכר אותו. במידה ואתם מוצאים מעצבת תכשיטים המתמחה ביהלומים, אתם יכולים להיות בטוחים כי היהלום יהיה מעולה!

לכן, אנו מציעים לכם קודם כל, לבחון לעומק מי מעצב את התכשיט שאתם רוצים לקנות. כתבו את שם המעצבת בגוגל וראו מי היא ומה היא. כך תקנו יהלום מעולה וכך אתם ובת הזוג שלכם תהיו מאושרים וזה כמובן שווה הכול.

האם הצבע של היהלום השחור יכול לרדת ?

ממש לא, הצבע של יהלום שחור הוא קבוע ואינו ניתן לשינוי. יהלומים שחורים נוצרים בעצם על ידי כמויות גדולות של תכלילים של גרפיט בתוך היהלום, מה שמעניק לו את המראה האייקוני, האפל והמסתורי שלו שאנשים רבים כל כך אוהבים. 

מה זה יהלומי קרבונדו ?

יהלומי קרבונדו, הידועים גם בשם "יהלומים שחורים" או "יהלומים רב גבישיים", הם סוג נדיר של יהלומים, בעלי מבנה והרכב נדיר שהופכים אותם למיוחדים מאוד. הם מורכבים מיהלומים קטנים רבים שהתמזגו יחד, מה שמקנה להם את צבעם הכהה הייחודי. הם גם עמידים בפני חום ולחץ, מה שהופך אותם למאוד עמידים לאורך זמן. בנוסף, יש להם מקדם שבירה גבוה להפליא. כלומר, הם יכולים להראות צבעים חיים כמו כחולים ואדומים כאשר הם נחשפים לאור.

האם כדאי לי לקנות יהלומי קרבונדו באינטרנט?

יהלומי קרבונדו הם יהלומים שחורים ולאחר שציינו כי כדאי לבחון מי המעצבת של היהלומים, עולה שאלה נוספת והיא האם כדאי לנו לקנות יהלום שחור באינטרנט? אם כן, אנו חייבים לציין כי זו אופציה מעולה בתנאי שהאתר אמין ומהימן.

היתרון בקנייה באינטרנט הוא העובדה כי אפשר לראות מחירים וסוגים בקלות ולברר את כל הפרטים על היהלומים בכמה דקות. אנו חייבים לציין, כי בכדי להיות בטוחים כי לא עובדים עליכם, כדאי לכם לקנות באתר ישראלי. כך תוכלו להיות בטוחים כי היהלומים הם אמיתיים, איכותיים וטובים. נציין כי גם אם אתם לא קונים באינטרנט אתם צריכים לבחון את החנות שבה אתם קונים את היהלום ולכן אין זה משנה אם אתם קונים באינטרנט או בחנות פיזית.

מדוע עדיף לקנות תכשיט מעוצב?

אנו חייבים לציין, כי עדיף לכם לקנות תכשיטים מעוצבים המשובצים ביהלומים שחורים, מקולקציות מעצבי תכשיטים, ולא סתם יהלום שאינו מחובר לתכשיט. ברגע שאתם קונים תכשיט מעוצב עם יהלום שחור אתם מבטיחים התאמה מושלמת בין התכשיט ליהלום השחור ובכך נמנעים ממצב שהתכשיט לא מתאים באופן מושלם ליהלום.

דבר נוסף שמאוד כדאי לכם לבחון לעומק, זה את אופי המעצבת של התכשיט, מכיוון שלמעצבת יש השפעה עצומה על סגנון התכשיט שאתם קונים. אתם חייבים לבחון לא רק את התכשיט ואת הרכיבים שלו, אלא גם את הסגנון של התכשיט ולוודא כי אתם מתחברים אליו. לכל מעצבת יש את הסגנון שלה ואת החתימה הייחודית שלה ולכן כדאי להבין מי עיצב את התכשיט וכיצד הוא או היא עשו זאת.

 

מדוע גברים מעדיפים יהלומים שחורים על פני סוגי תכשיטים אחרים ?

גברים מעדיפים לרוב יהלומים שחורים מכיוון שהם משדרים מראה נצחי וקלאסי, מה שהופך אותם לבחירה רב-תכליתית לכל לוק או אירוע. הם גם נוטים להיות פחות יקרים מאשר סוגים אחרים של יהלומים ותכשיטים, מה שהופך אותם לאופציה אטרקטיבית עבור תכשיטי גברים. ולכן, אם אתן רוצות לקנות מתנה לבן הזוג, יהלום שחור הוא אופציה מעולה!

האם לתת לבת הזוג לבחור את היהלום או לבחור לבד?

עולה השאלה אם אנו רוצים לקנות לבן/בת הזוג שלנו תכשיט עם יהלום שחור, האם לתת לבן/בת הזוג לבחור את התכשיט או לבחור לבד? אם כן, הדבר תלוי בטיב היחסים שלכם ובמידת ההיכרות בטעם ובסגנון האישי שלהם. עם זאת, אנו חייבים לציין כי ברוב המקרים אפשר להחליף את התכשיט לאחר הקנייה ולכן אין בעיה לקנות תכשיט לבד ולהפתיע את בן/בת הזוג שלכם!

 

קחי את אוסף התכשיטים שלך לשלב הבא – עייני במבחר היהלומים השחורים שלנו עוד היום!



מאמרים נוספים: